SMC Sport 850 V-Twin EPS
Príplatková výbava
Praktické rozširovacie lemy: + 55,- €ur
Paket SNOWBLASTER - príplatok 370,- €ur - za radlicu (135cm) a zateplené rukávy. V prípade kombinácie s radlicou 150cm je príplatok 445,- €ur
Fantastický výkon , precízne ovládanie, famózny EPS ... čistá radosť ... Konečne je tu stroj, ktorý sa nehrá na hodného pracanta, ale na poriadnu agresívne, športovo-úžitkovú beštiu !!! Agresívny dizajn s přimračenými štyrmi šošovkami, dáva jasne na zreteľ, že tento najsilnejší model z továrne SMC prinesie svojmu pánovi hromadu športových zážitkov a adrenalínovej zábavy! A keď budete chcieť pracovať? Ani s tým plnohodnotný 4x4 SMC Sport 850 nemá problém!
SMC Sport 850 V-Twin EPS
Najsilnejší stroj z továrne SMC, model SMC 850 Sport EPS , konštrukčne vychádza z letami osvedčeného taiwanského stroje, Jumba 720 R a jeho športového klonu SMC 720 Sport. Z Jumba si nový model prevzal vynikajúci odolný podvozok odskúšaný na najťažších pretekárskych tratiach a všetky dôležité konštrukčné prvky, spoľahlivé elektronické vstrekovanie americkej firmy DELPHI a v neposlednom rade fantastické jazdné vlastnosti na čele s ľahučkým riadením a ovládateľnosťou aj v tom nejnáročněšjím teréne ! Pomyselnou čerešničkou na torte je potom fakt, že novinka je dodávaná v základnej cene sa špičkovo fungujúcim posilňovačom riadenia (EPS), Ktorý z tohto stroja robí bezpochyby jednu z najlepšie ovládateľných štvorkoliek histórie. Extrémne výkonný športovo-úžitkový SMC 850 Sport bol osadený novým dvojvalcovým motorom s objemom 818 ccm, ktorý tomuto nesmierne zábavnému stroju dáva v maximálnom výkone cez 70 Hp a krútiaci moment 84 Nm! Skvelé jazdné vlastnosti podtrhuje nízka váha stroja . Športový duch stroj nezaprie od prvého pohľadu, o svojom výkone vás potom presvedčí po prvom brknutím o plyn, kedy si môžete plne vychutnať nefalšovanej "wheelie" pod zadných kolesách! Nastavenie skvele fungujúceho variátor však umožnuje aj "bežný" prevádzku, takže vyraziť do lesa s vozíkom na drevo nie je ani u tohto športového modelu žiadny problém.
Vzhľadom k športovému razenia je SMC 850 Sport EPS výrazne odľahčený o masívny nosiče a rámy, čím sa značne znížila hmotnosť a jazdné vlastnosti sa ešte viac posunuli do oblasti maximálnej čitateľnosti a ľahkosti. Ostro rezané rysy stroja so športovým tvarovaním plastov nenechajú nikoho na pochybách, že pred vami stojí stroj určený na cross-country, offroady, trial aj dlhé adrenalínové jazdenie.
Nový SMC 850 Sport EPS je predurčený k tomu, aby úspešne nadviazal na veľké športové úspechy svojich predchodcov, kedy sa strojom SMC Jumbo 720R zvíťazil Martin Malát v najťažšom seriáli off-road pretekov, v Offroad maratóne v kráľovskej kategórii 4x4 nad 500 ccm.
Myslelo sa ale aj na pracovné využitie, takže k dispozícii je v základnej cene silný navijak, homologované ťažné zariadenie s veľmi prakticky umiestnenou el. zásuvkou, štýlový pevný zadný nosič, elegantný 12 "ALU kolesá so špičkovými odolnými víceplátnovými pneu s univerzálnym vzorom, multifunkčný displej či uzamykateľné viečko nádrže. Pre fajnšmekrov sú potom k dispozícii za drobný doplatok praktické rozširovacie lemy.
Vystúpte z davu a kúpte si stroj, ktorý Vás rozhodne nenechá na pochybách.
SMC Sport 850 - "beast on the wheels"
- Najvýkonnejší moderné 850cc motor s CVT z Taiwanu
- Agresívny moderný športový dizajn
- Americké vstrekovanie Delphi
- Precízne fungujúci posilňovač riadenia (EPS)
- 4x4 s uzávierkou predného a zadného diferenciálu
- Fantastická ovládateľnosť aj pri zopnutom 4x4
- Špičková motorová brzda
- Mimoriadna svetlá výška
- Nadštandardne objemná nádrž 23,5 l
- Nastaviteľné tlmiče s novými progresívnymi pružinami
- Elegantné a praktické 12 "duralové disky kolies
- Odolné 12 "víceplátnové pneumatiky s univerzálnym vzorkou
- Elektrický navijak 3000 lbs s vodiacimi rolnami
- Homologované ťažné zariadenie ISO50 vr. el. zásuvky
- Plnohodnotný športovo - úžitkový stroj aj pre dvoch jazdcov
- Rozmerné plastové ochranné kryty riadidiel s duralovou výstuhou (voliteľne)
- Praktické rozširovacie lemy (voliteľne)
- Zadný nosič (voliteľne)
- VP sk. B
kapacity: | |
---|---|
Benzínová nádrž: | 23,5 litra |
Olej motorový: | N / A |
Dĺžka: | 2100 mm |
Šírka: | 1230 mm |
výška: | 1260 mm |
rázvor: | 1292 mm |
Výška sedla: | 910 mm |
Suchá hmotnosť: | 355 kg |
Systém pohonu: | |
Prevodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykateľný predný a zadný diferenciál / prevody P / R / N / H / L (parkovací / spätný chod / neutrál / rýchlo vpred / terénna redukcia) |
Náhon kolies: | Kardanovými hriadeli |
4x4 pohon: | odpojiteľný |
rýchlosti: | L, H, N, R, P (Terénne redukcie, vpred, neutrál, spiatočka, parking) |
Predné pneu: |
25x8-12 "Maxxis Bighorn |
Zadné pneu: |
25x10-12 Maxxis Bighorn |
Brzdový systém: | |
Brzda predná: | kotúčová hydraulická |
Brzda zadná: | kotúčová hydraulická |
Parkovacia brzda: | áno |
odpruženie: | |
predná: | Nezávislé, vysokozdvihom nastaviteľné odpruženie / nitrogenové tlmiče / Dvojité A ramená |
zadné: | Nezávislé, vysokozdvihom nastaviteľné odpruženie / nitrogenové tlmiče / Dvojité A ramená |
motor: | |
Typ motora: | 4-taktný, 4-ventilový dvojvalec, SOHC |
Točivý moment: | 84 Nm |
Vŕtanie x zdvih: | 92 mm x 61,5 mm |
Plnenie motora: | EFI Delphi (USA) |
Objem motora: | 818 cm3 |
štartovanie: | elektrickým štartérom |
Chladenie motora: | Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom |
mazanie: | S mokrou skriňou |
zapaľovanie: | CDI elektronické |
palivo: | Bezolovnatý benzín 95 oktán |
No customer reviews for the moment.